Ofte stilte spørsmål.

Hvem er Helseklubben?

Helseklubben er en leverandør av helskost/naturprodukter og kroppspleieprodukter, med over 10 års fartstid i det norske markedet. Vår filosofi er å levere gode, trygge produkter til en god pris. Vår visjon er å være hel ved, vi har en klar sosial profil, som du kan lese mer om her.

Hva er forskjellen på abonnementskjøp og enkeltkjøp?

På noen av våre produkter, har du mulighet til å kjøpe produktet som både enkeltkjøp og i abonnement, med en lavere pris. Forskjellen er at når du kjøper i abonnement, vil du få tilsendt en ny pakke, til ordinær pris, når du nærmer deg tomt (ca 6-7 uker etter du mottok første boks). Dette er ett tilbud vi gir på produkter som vi historisk sett har sendt fast til våre kunder, sånn at du som kunde skal slippe å huske å bestille på nytt når du nærmer deg tomt.

Er det binding eller kjøpsforpliktelser på abonnementskjøp?

Nei, aldri, ikke på noen av våre produkter. Hvis du ikke ønsker mer fra oss, gir du oss bare beskjed.

Hvor kan jeg finne kjøpsbetingelser?

Alle kjøpsbetingelser finner du i fanen "Betingelser" oppe til høyre på sida. Dette er akkurat de samme betingelser som du som kunde aksepterer når du handler i vår nettbutikk.

Er det trygt å handle med kort hos dere?

Ja. Når du handler med kort hos Helseklubben, blir du videresendt til DIBS betalingsvindu, som tilbyr sikker netthandel. Helseklubben vil aldri be om, eller få tilgang til, din kortinformasjon.

Hvordan vet jeg at deres produkter er trygge?

Fordi vi velger å bruke en norsk produsent som leverer etter GMP standard. Du kan lese om hva det innebærer her.